Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 21 mei 2018

Happy Birthday


Genieten jullie ook zo van het mooie weer en de bloemen in de tuin.
Ik wel hoor, vind al die bloeiende bloemen geweldig.
Dan ook maar een verjaardagskaart maken met veel bloemen als voorbeeld voor de laatste workshop.
De andere kaarten komen binnenkort.

Bij CAS on Sunday willen ze een verjaardagskaart zien voor de challenge.'

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Berry Burst en Whisper White
Inkt: Lemon Lime Twist, Soft Sky en Berry Burst
Stempsel: Perennial Birthday
Rhinestones

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart Anita!
    Deze stempelset is ook zo leuk :) Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cas on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita