Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 25 april 2018

Do something Creative......


Op de besloten groep van Nederlandse demo's van Stampin'Up! is nu een uitdaging, een zogenaamde SUITE Case. Dit kaartje maakte ik daarvoor aan de hand van een voorbeeld dat je moet 'casen'.
Hij kan ook meedoen bij CAS on Sunday, daar willen ze zwart-wit en rose zien.
Ik probeer iedere dag even creatief te zijn, dus vandaar dit kaartje met passende tekst.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Basic Black
Dessin: Petal Passion
Inkt: Melon Mambo
Embossingfolder: Petal Pair
Stempelset: Crafting Forever
Witte gelpen en waterpenseel

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Supergave kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Anita ;)
    Leuk dat je meedoet bij CAS on Friday

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita