Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 12 februari 2018

Ik wilde je even....


Woensdag is het Valentijnsdag. Nu doen wij daar niet echt aan maar deze hartenstempel van Stampin'Up! leent zich er natuurlijk wel voor en dan leuk gecombineerd met wat takjes en de vogel.
Vorige week op de workshop hebben we deze kaart gemaakt.
De rest komt nog op mijn blog.

Addicted-to-stamps heeft als thema: Have a Heart
Knutsels en Kadootjes heeft als thema: Liefde en Vriendschap

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White, Calypso Coral, Old Olive
WaterArt paper
Dessinpapier: Painted with Love
Inkt: Old Olive, Calypso Coral
Stempelset: Heart Happiness en In de bloemen zetten

Groetjes
ANITA


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart ! Ik ben helemaal verliefd op dat vogeltje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, dat vogeltje is echt schattig!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook niets met Valentijn. Vind de kaartjes wel leuk maar maak ze zelf niet. Dit vind ik een hele lieve en mooie vervanging van een mierzoete valentijnskaart. Prachtig gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Valentijnsdag, ik heb er ook niet mee, maar om vriendschap te vieren vind ik een leuk gebaar, deze hartjes zijn super, en ook je kaartje Anita. Bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje!! Prachtig hart tegen de mooie achtergrond.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card! I really love how you layered these stamps. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita