Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 6 februari 2018

Happy Birthday


De laatste kaart van de januari workshop. Even geen fruit maar de gezellige Panda van de Sale-a-Bration serie. Een stempelsete die je gratis krijgt bij besteding van € 60,00 uit de catalogi (je vindt ze hiernaast).
We hebben eerst een soort van regenboog gemaakt van kleuren en daarna de panda verwerkt.
Lekker fleurig.

Wat heb ik gebruikt:

Cardstock: Rich Razzleberry, Lemon Lime Twist , Whisper White
Dessin: Tutti Frutti
inkt: Garden Green, Lemon Lime Twist, Soft Sky, Crussed Curry, Real Red, Rich Razzleberry, Sweet Sugarplum
Stempels: Party Panda’s en Over the Rainbow
Stans: Framelits Chalk Talk

Vindt je het nu ook leuk om eens een workshop te volgen bij mij in Assen.
Hierboven onder de 'tab workshops' vindt je de informatie.
Ook bestellen kan tijdens de workshops maar ook gewoon via email hoor.
Mail me gerust.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita