Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 5 augustus 2017

Daisy Delight


Deze stempelset met bijpassende pons was een tijdje niet leverbaar. Stampin'Up! had nooit gedacht dat hij zo favoriet zou zijn. In no time was de pons uitverkocht en om te voorkomen dat er veel nagezonden moest worden hebben ze de bestelmogelijkheid tijdelijk uitgezet tot nu dus.
Dit was dus de kaart van de workshop die we maakte. De vorige is daarvan een afgeleide.
De achtergrond is gestempeld met dezelfde kleur inkt als het papier, dus ton-sur-ton.
Ook de rok en het ingekleurde deel met inkt en waterpenseel is allemaal met dezelfde kleur gedaan.
Dat is dus de kracht van Stampin'Up!, alles is in één kleur mogelijk.
Dat laat ik in de volgende kaart zien.


Zelfs het lint.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock Berry Burst, Whisper White
Inkt: Berry Burst, Tranquil Tide
Stempelset: Daisy Delight incl pons
Beautiful You
Lint: Berry Burst seambinding

Groetjes
ANITA

Wil je ook eens zo'n leuke workshop volgen kijk dan hierboven onder de tab 'workshops'.
Daar vind je alle informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita