Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 12 augustus 2017

A very special day


Bij de laatste workshop was er een speciaal verzoek van de dames om deze kaart te maken. Ik had hem als voorbeeld op de kast staan.
Geen probleem voor mij dus.
Helaas zijn van de flamingo's geen stansen of ponsen dus werd er volop geknipt dit keer.
Het is niet anders....haha!
Het is ook wel een mooie zomerse kaart al is de achtergrond zwart, geeft wel een mooi contrast met de felle kleuren.
Op dit moment staan er 2 verschillende flamingo's in de nieuwe catalogus, dit is er eentje van. De andere is een two-step stempel. Ook hier zijn geen stansen of ponsen bij.
De 'kant'randen zijn gestempeld met Versamark en bewerkt met witte embossingpoeder.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic Black
Inkt: Melon Mambo, Emerald Envy
Kantranden: Stempelset Delicate Details
Flamingo's, tekst: stempelset Pop of Paradise
Washitape: Pop of Pink 
Lint: Emerald Envy
Nietmachine: SU

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita