Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 1 juni 2017

Nieuwe catalogus


Vandaag is de nieuwe jaarcatalogus online gekomen.
Er staan weer prachtige nieuwe stempelsets en papier in en natuurlijk weer 5 nieuwe Incolor kleuren.
Dan niet te vergeten een 4-tal nieuwe Nederlandse stempelsets.
Weer genoeg om blij mee te zijn.
In de zijkant van mijn blog vind je de link naar de digitale versie.
Mocht je wat willen bestellen, ik ben je graag van dienst.
Bij een bestelling van minimaal € 50,00 krijg je de catalogus gratis ( waarde € 3,50)

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita